Customer Center
Working hours (KST)
Monday to Friday
11 am to 5 pm
(Lunchtime is 12:30 pm to 1:30 pm)
Notice
Please check the notice board below before you submit your inquiries.
제목 | 서비스 정기점검 / Weekly Service Maintenance 2020-03-13 18:36:42 |
---|---|
안녕하세요, 프레젠티드 스토어 입니다. 보다 안정적인 서비스를 제공하기 위하여 한국시각 기준 매주 월요일 오전 10:00 부터 최장 2시간 동안 서비스 정기 점검을 실시합니다. 해당 시간 동안에는 프레젠티드 스토어 서비스 이용이 불가능할 예정이오니, 서비스 이용에 참고 부탁드립니다. 감사합니다.
Hello, this is a notice from Presented Store. We’re planning weekly maintenance for a stable service. It’ll be up to 2 hours from 10 am, every Monday (KST). The Presented Store service will not be available during the maintenance time. Thank you.
|
이전 | 배송정책 / Shipping Policy 2020-03-05 14:01:02 |
---|---|
다음 | 2020.03.16 정기점검 지연 안내 / Notice for the delayed maintenance 2020-03-16 12:52:42 |
Inquiries about orders
Inquiries about your order can be entered on the [My Account] – [Orders] screen.
Questions entered elsewhere may be missed.
For more information, please refer to the notice.
Go to My Account - Orders
General inquiries
Any non-order questions, such as partnership inquiries,
Please register through the button below.
Submit General Inquiries