Working hours (KST)

Monday to Friday
11 am to 5 pm
(Lunchtime is 12:30 pm to 1:30 pm)

Time zone converter

Notice

Please check the notice board below before you submit your inquiries.

글 읽기
제목 Regarding Order inquiries and e-mails / 주문 문의 및 이메일 문의하기 2020-07-16 12:08:48

프레젠티드 공지사항 게시판을 이용해 주셔서 감사합니다.

no-reply@presented.kr 이메일 주소는 발신 전용 이메일 주소입니다. 주문에 대한 문의사항은 [프레젠티드 스토어 홈페이지] – [내 계정] – [주문] 화면에서 원하시는 주문 내역을 선택하신 후, 주문 내역 페이지의 문의하기 기능을 통해서 접수해주시기 바랍니다.

 

Thank you for using Presented store.

We want to make sure every concern of yours delivers to us for the better service. In order to do so, your messages are very important that we want you to have individual inquiries.

If you have any inquiries about your order, please visit [Presented Store] – [My Account] – [Orders] and select your order. You can submit your inquiries on your order page.

1. Click [My Account]

 

2. Click [Orders]

 

3. Click [View]

 

4. Leave your inquiry and [Submit]

글 읽기
이전 언어 설정 변경법 / Changing the language settings 2020-06-22 20:08:46
다음 환불 정책 / Refund Policy 2020-08-11 22:09:59

 

 

Inquiries about orders

Inquiries about your order can be entered on the [My Account] – [Orders] screen.
Questions entered elsewhere may be missed.
For more information, please refer to the notice.

 

Go to My Account - Orders

General inquiries

Any non-order questions, such as partnership inquiries,
Please register through the button below.

 

 

Submit General Inquiries